Praktyczne szkolenia z reklamy online

Podczas 2 dni szkolenia nauczysz się samodzielnie konfigurować konto Google Analytics, Google Ads, Google Moja Firma, Google Merchant Center, Facebook Ads i tworzyć reklamy w sieci wyszukiwania, na FB i IG, kampanie produktowe, kampanie promujące lokalizację, remarketingowe i wideo. Dowiesz się jak analizować ruch i optymalizować kampanię. Zyskasz wiedzę jak realizować cele biznesowe, pozyskiwać wartościowych Klientów i zwiększyć sprzedaż.

Najbliższe szkolenia: 00:00.0000 00:00.0000

Pierwszego dnia*:

Poznasz narzędzie Google Moja Firma, Google Analytics do analizowania danych z różnych działań marketingowych. Nauczysz się konfigurowania konta Google Ads i tworzenia kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google oraz poznasz co to jest remarketing i jak go wykorzystać by budować rozpoznawalność i lojalność Klientów

Drugiego dnia*:

Nauczysz się tworzyć kampanie promujące produkty sklepu w Zakupach Google, kampanie graficzne w sieci reklamowej, promocji kanału na YouTube . Wspólnie skonfigurujemy Menadżera Firmy, założymy konto na Instagramie jeżeli wciąż go nie posiadasz, podepniemy Pixela Facebooka do strony, nauczysz się korzystać z Facebook Creator Studio, poznasz 11 typów kampanii na Facebooku i uruchomimy pierwszą reklamę. Dowiesz się jak optymalizować kampanię aby przynosiła oczekiwane rezultaty.

*Możesz uczestniczyć w 2 dniach szkolenia lub wybrać te, które Cię konkretnie interesują.

Dla kogo jest to szkolenie:

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego (studenta, pasjonata marketingu, freelancera, marketera, przedsiębiorcy, firmy), który chce samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w systemie Google Ads bądź chce nadzorować Agencje marketingowe SEO/SEM.

Zapraszam zarówno osoby początkujące, które dopiero poznają możliwości jakie daje system Google Ads jak i tych bardziej zaawansowanych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą krok po kroku usystematyzować swoją wiedzę, obniżyć koszty kampanii, oraz zwiększania skuteczności reklam, poprzez jej optymalizację.

Zapraszam właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą uruchomić reklamę produktową w Google Shopping, przygotować plik produktowy, prawidłowo skonfigurować konto Google Merchant Center i dane o produktach.

Zapraszam influencerów i osoby, które budują własną markę osobistą i chcą wypromować kanał na YouTube i zwiększyć świadomość swojej marki.

Zalety naszego szkolenia:

Małe grupy
max. 4-6 uczestników

Cały dzień
pracujemy na komputerach

Praktyczne warsztaty – uczymy się konfiguracji kampanii i analizowania własnych działań

W każdym momencie możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia

Po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

20% zniżki na szkolenie z Facebook Ads

Każdy uczestnik otrzyma darmową, godzinną konsultację

Agenda szkolenia Google Ads & META Business

Pierwszego dnia skupimy się na Google, drugiego na META Business

Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Ads, skuteczne narzędzie promowania firmy.

10:00 – 10:30 Bądź tam gdzie Twoi Klienci – Marketing TU i TERAZ

  • Krótka historia Internetu
  • Od I technologii 1G do 5

10:30 – 11:00 O różnicach między pokoleniem X, Y i Z

  • Ekonomia na żądanie – tu i teraz
  • Persona
  • Dostosuj marketing do pokolenia

11:00 – 11:30 Kanały komunikacji marketingowej

  • Strategia Inbound & Outband marketing
  • Omnichanel – wielokonałowość sprzedaży

11:30 – 12:00 Zakładanie konta Google

  • Wszystkie usługi Google do twojej dyspozycji
  • To ja nie muszę mieć konto GMAIL?

12:00 – 12:20 Przerwa kawowa

12:20 – 13:00 Wizytówka Firmy na mapach Google

  • Zakładanie wizytówki Google (warsztaty)
  • Optymalizacja wizytówki – co zrobić, aby być wysoko na mapach
  • Opinie Google – czy można usunąć opinię?

13:00 – 14:00 Konfiguracja Google Analytics 4.0

  • Zakładanie wizytówki Google (warsztaty)
  • Optymalizacja wizytówki – co zrobić aby być wysoko na mapach
  • Opinie Google – czy można usunąć opinię?

14:00 – 17:00 Uruchamianie kampanii Google Ads – warsztaty

  • Uruchamianie kampanii tekstowej (struktura konta, typy dopasowań słów kluczowych, strategie ustalania stawek, kierowanie na lokalizacje)
  • Reklama na mapach Google – łączenie konta z wizytówką
  • Reklama wideo – łączenie konta z profilem YouTube
  • Kampanie Performance Max
  • Uruchomienie remarketingu – kampanie banerowe, display GDN
  • Wstęp do kampanii produktowych – Google Merchant Center i plik produktowy

Wspólnie skonfigurujemy profil na Facebooku, Instagramie, WhatsApp poznamy narzędzie Meta Business Suite.

10:00 – 10:30 Konfiguracja konta FB, IG i WhatsApp

  • Połączenie konta FB i IG
  • Messenger i WhatsApp
  • Crospostowanie postów i relacji

10:30 – 11:00 Meta Business Suite

  • Konfiguracja konta (waluta, strefa czasowa, limit wydatków, forma płatności)

11:00 – 11:30 Typy odbiorców META – Targetowanie odbiorców

  • Grupa oparta o zainteresowania, zachowania i dane demograficzne.
  • Grupa podobnych odbiorców.
  • Grupa niestandardowych odbiorców.

11:30 – 12:00 Typy reklam META ADS

  • Reklamy graficzne
  • Reklamy karuzlowe
  • Reklamy wideo
  • Reklama kolekcji

12:00 – 12:20 Przerwa kawowa

12:20 – 13:00 Podstawowe cele kampanii

  • Rozpoznawalność
  • Ruch
  • Aktywność
  • Kontakty
  • Promocja aplikacji
  • Sprzedaż

13:00 – 17:00 Uruchomienie kampanii – warsztaty

  • Jakie cele reklamowe kampanii warto ustawić?
  • Ustawianie grupy odbiorców
  • Wybór umiejscowienia reklam Facebook
  • Konfiguracja reklam – dodatkowe wytyczne
  • Jak mierzyć efektywność reklamy na Facebooku

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbywają się za pomocą aplikacji Google Meet

Ceny szkolenia stacjonarnego w Łodzi

Pierwszy dzień szkolenia

1100 zł netto

Drugi dzień szkolenia

1100 zł netto

Pierwszy i drugi dzień szkolenia

Oszczędzasz 250 zł

2200 zł netto

2000 zł netto

Prowadząca:

Aneta Cyrańska

Założycielka agencji BloomUP, zarządzająca 10 osobowym zespołem marketingowym. W branży SEM od 2011 roku. Certyfikowana Specjalista Google Ads, Google Analytics, Allegro Ads oraz Facebook Certified Digital Marketing Associate. Stworzyła ponad 500 kampanii dla producentów różnych branż, firm usługowych, salonów SPA, gastronomii, sklepów e-commerce. Obecnie swoim 10 letnim doświadczeniem praktycznym dzieli się na szkoleniach indywidualnych i grupowych. Każdy kto weźmie udział w szkoleniu ma gwarancję, że zaoszczędzi czas i pieniądze.

    Nie123
    Rabat przy zapisaniu dodatkowych osób (pierwsza - 5%, druga - 10%, trzecia - 15%)
    Łącznie do zapłaty: -- (z VAT)