Praktyczne szkolenia Google Ads

Praktyczne szkolenia z reklamy online

Podczas 2 dni szkolenia nauczysz się samodzielnie konfigurować konto Google Analytics, Google Ads, Google Moja Firma, Google Merchant Center, Facebook Ads i tworzyć reklamy w sieci wyszukiwania, na FB i IG, kampanie produktowe, kampanie promujące lokalizację, remarketingowe i wideo. Dowiesz się jak analizować ruch i optymalizować kampanię. Zyskasz wiedzę jak realizować cele biznesowe, pozyskiwać wartościowych Klientów i zwiększyć sprzedaż.

Najbliższe szkolenia:

22-23.09.2022

10-11.10.2022

Pierwszego dnia*: Poznasz narzędzie Google Moja Firma, Google Analytics do analizowania danych z różnych działań marketingowych. Nauczysz się konfigurowania konta Google Ads i tworzenia kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google oraz poznasz co to jest remarketing i jak go wykorzystać by budować rozpoznawalność i lojalność Klientów

Drugiego dnia*: Nauczysz się tworzyć kampanie promujące produkty sklepu w Zakupach Google, kampanie graficzne w sieci reklamowej, promocji kanału na YouTube . Wspólnie skonfigurujemy Menadżera Firmy, założymy konto na Instagramie jeżeli wciąż go nie posiadasz, podepniemy Pixela Facebooka do strony, nauczysz się korzystać z Facebook Creator Studio, poznasz 11 typów kampanii na Facebooku i uruchomimy pierwszą reklamę. Dowiesz się jak optymalizować kampanię aby przynosiła oczekiwane rezultaty.

*Możesz uczestniczyć w 2 dniach szkolenia lub wybrać te, które Cię konkretnie interesują.

Dla kogo jest to szkolenie:

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego (studenta, pasjonata marketingu, freelancera, marketera, przedsiębiorcy, firmy), który chce samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w systemie Google Ads bądź chce nadzorować Agencje marketingowe SEO/SEM.

Zapraszam zarówno osoby początkujące, które dopiero poznają możliwości jakie daje system Google Ads jak i tych bardziej zaawansowanych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą krok po kroku usystematyzować swoją wiedzę, obniżyć koszty kampanii, oraz zwiększania skuteczności reklam, poprzez jej optymalizację.

Zapraszam właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą uruchomić reklamę produktową w Google Shopping, przygotować plik produktowy, prawidłowo skonfigurować konto Google Merchant Center i dane o produktach.

Zapraszam influencerów i osoby, które budują własną markę osobistą i chcą wypromować kanał na YouTube i zwiększyć świadomość swojej marki.

Zalety naszego szkolenia:

Małe grupy max. 4-6 uczestników

Praktyczne warsztaty w realu

Szkolenie w formie warsztatów

W każdym momencie możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia

Po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

20% zniżki na szkolenie z Facebook Ads

Każdy uczestnik otrzyma darmową, godzinną konsultację

Agenda szkolenia Google Ads

Czego nauczysz się uczestnicząc w pierwszym dniu szkoleniowym?

Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Ads, skuteczne narzędzie promowania firmy.

  1. 22 września 2022 / 10 październik 2022
  2. 9:00 – 9:30 Bądź tam gdzie Twoi Klienci – Marketing TU i TERAZ
    • Krótka historia Internetu
    • Od I technologii 1G do 5
  3. 9:30 – 10:00 O różnicach między pokoleniem X, Y i Z
    • Ekonomia na żądanie – tu i teraz
  4. 10:00 – 11:00 Kanały komunikacji marketingowej
    Zrozumienie podstawowych danych

    • Strategia Inbound & Outband marketing
    • Omnichanel – wielokonałowość sprzedaży
  5. 11:00 – 11:30 Zakładanie konta Google
    • Wszystkie usługi Google do twojej dyspozycji
    • To ja nie muszę mieć konto GMAIL?
  6. 11:30 – 12:00 Wizytówka Firmy na mapach Google
    • Zakładanie wizytówki Google (warsztaty)
    • Optymalizacja wizytówki – co zrobić aby być wysoko na mapach
    • Opinie Google – czy można usunąć opinię?
  7. 12:00 – 12:20 Przerwa kawowa
  8. 12:20 – 13:30 Konfiguracja Google Analytics
    • Założenie konta Google Analytics i stworzenie kodu śledzącego dla strony (warsztaty)
    • Jak zarządzać uprawnieniami do konta
    • Odfiltrowanie niepożądanych danych
    • Odfiltrowanie danych wewnętrznych
    • Odfiltrowanie ruchu automatycznego i sztucznego
    • Odfiltrowanie bramek płatności
  9. 13:30 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
  10. 14:00 – 15:00 Najważniejsze raporty Google Analytics
    • Kategorie danych: Odbiorcy
    • Kategorie danych: Zachowanie
    • Kategorie danych: Pozyskiwanie
    • Kategorie danych: Konwersja
    • Kategorie danych: Czas rzeczywisty
  11. 15:00 – 16:45 Wstęp do Google Ads
    • Konfiguracja konta Google Ads
    • Planowanie kampanii tekstowej przy wykorzystaniu Planera Słów kluczowych
    • Typy dopasowania słów kluczowych
    • Ustawienie kampanii tekstowej
    • Porównanie systemów optymalizacji stawek
  12. 16:45 – 17:00 Koniec szkolenia
    • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi
  1. 22 września 2022 / 11 październik 2022
  2. 9:00 – 10:00 Wstęp do Facebooka
    • Zakładanie i łączenie konta na FB i IG (warsztaty)
    • Publikowanie na Social Media – zdjęcia, transmisje na żywo, rolki, wideo,
    • Facebook Creator Studio
  3. 10:00 – 12:00 Zakładanie konta Menadżera Firmy
    • Dlaczego warto założyć Bussines Managera
    • Nadawanie uprawnień
    • Dodawanie strony i tworzenie konta reklamowego
    • Pixela Facebooka
    • Omówienie 11 typów reklam
  4. 12:00 – 12:20 Przerwa kawowa
  5. 12:20 – 13:30 Wstęp do kampanii produktowych w Google i Facebook Ads
    • Co to są kampanie produktowe?
    • W jaki sposób i gdzie wyświetlają się reklamy produktowe?
    • Rodzaje kampanii produktowych
    • Wymagania do uruchomienia kampanii produktowych
    • Przygotowanie pliku produktowego
    • Google Merchant Center
  6. 13:30 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
  7. 14:00 – 15:30 Remarketing w Google Ads i Facebook Ads – śledzenie użytkowników
    • Poprawne stworzenie list remarketingowych
    • RLSA – remarketing w wyszukiwarce
    • Remarketing na YouTube
  8. 15:30 – 16:45 Optymalizacja kampanii
    • Ocena skuteczności reklam
    • Najważniejsze zasady optymalizacji konwersji
    • Analiza konkurencji poprzez raport statystyk aukcji
    • Tworzenie list wykluczających słów kluczowych
    • Tworzenie list wykluczeń miejsc docelowych
    • Czy dobrze mierzysz ROI i ROAS?
    • Modele atrybucji
  9. 16:45 – 17:00 Koniec szkolenia
    • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi

Miejsce szkolenia

Szkolenie będzie odbywać się w centrum Łodzi ul. Inflancka 23.

Ceny szkolenia stacjonarnego w Łodzi

Pierwszy dzień szkolenia

900 zł

netto

Drugi dzień szkolenia

1100 zł

netto

Pierwszy i drugi dzień szkolenia

2000 zł netto

1750zł

netto

Skarbonka

Oszczędzasz

250 zł

Prowadząca:

Aneta Cyrańska

Założycielka agencji BloomUP, zarządzająca 10 osobowym zespołem marketingowym. W branży SEM od 2011 roku. Certyfikowana Specjalista Google Ads, Google Analytics, Allegro Ads oraz Facebook Certified Digital Marketing Associate. Stworzyła ponad 500 kampanii dla producentów różnych branż, firm usługowych, salonów SPA, gastronomii, sklepów e-commerce. Obecnie swoim 10 letnim doświadczeniem praktycznym dzieli się na szkoleniach indywidualnych i grupowych. Każdy kto weźmie udział w szkoleniu ma gwarancję, że zaoszczędzi czas i pieniądze.






    Rabat przy zapisaniu dodatkowych osób (pierwsza - 5%, druga - 10%, trzecia - 15%)


    Łącznie do zapłaty: -- (z VAT)