
Praktyczne szkolenia z reklamy online
Podczas 2 dni szkolenia nauczysz się samodzielnie konfigurować konto Google Analytics, Google Ads, Google Moja Firma, Google Merchant Center, Facebook Ads i tworzyć reklamy w sieci wyszukiwania, na FB i IG, kampanie produktowe, kampanie promujące lokalizację, remarketingowe i wideo. Dowiesz się jak analizować ruch i optymalizować kampanię. Zyskasz wiedzę jak realizować cele biznesowe, pozyskiwać wartościowych Klientów i zwiększyć sprzedaż.
Najbliższe szkolenia: 00:00.0000 00:00.0000
Pierwszego dnia*:
Poznasz narzędzie Google Moja Firma, Google Analytics do analizowania danych z różnych działań marketingowych. Nauczysz się konfigurowania konta Google Ads i tworzenia kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google oraz poznasz co to jest remarketing i jak go wykorzystać by budować rozpoznawalność i lojalność Klientów
Drugiego dnia*:
Nauczysz się tworzyć kampanie promujące produkty sklepu w Zakupach Google, kampanie graficzne w sieci reklamowej, promocji kanału na YouTube . Wspólnie skonfigurujemy Menadżera Firmy, założymy konto na Instagramie jeżeli wciąż go nie posiadasz, podepniemy Pixela Facebooka do strony, nauczysz się korzystać z Facebook Creator Studio, poznasz 11 typów kampanii na Facebooku i uruchomimy pierwszą reklamę. Dowiesz się jak optymalizować kampanię aby przynosiła oczekiwane rezultaty.
*Możesz uczestniczyć w 2 dniach szkolenia lub wybrać te, które Cię konkretnie interesują.

Dla kogo jest to szkolenie:
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego (studenta, pasjonata marketingu, freelancera, marketera, przedsiębiorcy, firmy), który chce samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w systemie Google Ads bądź chce nadzorować Agencje marketingowe SEO/SEM.
Zapraszam zarówno osoby początkujące, które dopiero poznają możliwości jakie daje system Google Ads jak i tych bardziej zaawansowanych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą krok po kroku usystematyzować swoją wiedzę, obniżyć koszty kampanii, oraz zwiększania skuteczności reklam, poprzez jej optymalizację.
Zapraszam właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą uruchomić reklamę produktową w Google Shopping, przygotować plik produktowy, prawidłowo skonfigurować konto Google Merchant Center i dane o produktach.
Zapraszam influencerów i osoby, które budują własną markę osobistą i chcą wypromować kanał na YouTube i zwiększyć świadomość swojej marki.
Zalety naszego szkolenia:
Małe grupy
max. 4-6 uczestników
Cały dzień
pracujemy na komputerach
Praktyczne warsztaty – uczymy się konfiguracji kampanii i analizowania własnych działań
W każdym momencie możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia
Po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf
Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
20% zniżki na szkolenie z Facebook Ads
Każdy uczestnik otrzyma darmową, godzinną konsultację
Agenda szkolenia Google Ads & META Business
Pierwszego dnia skupimy się na Google, drugiego na META Business
Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Ads, skuteczne narzędzie promowania firmy.
10:00 – 10:30 Bądź tam gdzie Twoi Klienci – Marketing TU i TERAZ
- Krótka historia Internetu
- Od I technologii 1G do 5
10:30 – 11:00 O różnicach między pokoleniem X, Y i Z
- Ekonomia na żądanie – tu i teraz
- Persona
- Dostosuj marketing do pokolenia
11:00 – 11:30 Kanały komunikacji marketingowej
- Strategia Inbound & Outband marketing
- Omnichanel – wielokonałowość sprzedaży
11:30 – 12:00 Zakładanie konta Google
- Wszystkie usługi Google do twojej dyspozycji
- To ja nie muszę mieć konto GMAIL?
12:00 – 12:20 Przerwa kawowa
12:20 – 13:00 Wizytówka Firmy na mapach Google
- Zakładanie wizytówki Google (warsztaty)
- Optymalizacja wizytówki – co zrobić, aby być wysoko na mapach
- Opinie Google – czy można usunąć opinię?
13:00 – 14:00 Konfiguracja Google Analytics 4.0
- Zakładanie wizytówki Google (warsztaty)
- Optymalizacja wizytówki – co zrobić aby być wysoko na mapach
- Opinie Google – czy można usunąć opinię?
14:00 – 17:00 Uruchamianie kampanii Google Ads – warsztaty
- Uruchamianie kampanii tekstowej (struktura konta, typy dopasowań słów kluczowych, strategie ustalania stawek, kierowanie na lokalizacje)
- Reklama na mapach Google – łączenie konta z wizytówką
- Reklama wideo – łączenie konta z profilem YouTube
- Kampanie Performance Max
- Uruchomienie remarketingu – kampanie banerowe, display GDN
- Wstęp do kampanii produktowych – Google Merchant Center i plik produktowy
Wspólnie skonfigurujemy profil na Facebooku, Instagramie, WhatsApp poznamy narzędzie Meta Business Suite.
10:00 – 10:30 Konfiguracja konta FB, IG i WhatsApp
- Połączenie konta FB i IG
- Messenger i WhatsApp
- Crospostowanie postów i relacji
10:30 – 11:00 Meta Business Suite
- Konfiguracja konta (waluta, strefa czasowa, limit wydatków, forma płatności)
11:00 – 11:30 Typy odbiorców META – Targetowanie odbiorców
- Grupa oparta o zainteresowania, zachowania i dane demograficzne.
- Grupa podobnych odbiorców.
- Grupa niestandardowych odbiorców.
11:30 – 12:00 Typy reklam META ADS
- Reklamy graficzne
- Reklamy karuzlowe
- Reklamy wideo
- Reklama kolekcji
12:00 – 12:20 Przerwa kawowa
12:20 – 13:00 Podstawowe cele kampanii
- Rozpoznawalność
- Ruch
- Aktywność
- Kontakty
- Promocja aplikacji
- Sprzedaż
13:00 – 17:00 Uruchomienie kampanii – warsztaty
- Jakie cele reklamowe kampanii warto ustawić?
- Ustawianie grupy odbiorców
- Wybór umiejscowienia reklam Facebook
- Konfiguracja reklam – dodatkowe wytyczne
- Jak mierzyć efektywność reklamy na Facebooku
Miejsce szkolenia
Szkolenie odbywają się za pomocą aplikacji Google Meet
Ceny szkolenia stacjonarnego w Łodzi
Pierwszy dzień szkolenia
1100 zł netto
Drugi dzień szkolenia
1100 zł netto
Pierwszy i drugi dzień szkolenia
Oszczędzasz 250 zł
2200 zł netto
2000 zł netto
Prowadząca:
Aneta Cyrańska
Założycielka agencji BloomUP, zarządzająca 10 osobowym zespołem marketingowym. W branży SEM od 2011 roku. Certyfikowana Specjalista Google Ads, Google Analytics, Allegro Ads oraz Facebook Certified Digital Marketing Associate. Stworzyła ponad 500 kampanii dla producentów różnych branż, firm usługowych, salonów SPA, gastronomii, sklepów e-commerce. Obecnie swoim 10 letnim doświadczeniem praktycznym dzieli się na szkoleniach indywidualnych i grupowych. Każdy kto weźmie udział w szkoleniu ma gwarancję, że zaoszczędzi czas i pieniądze.
