Praktyczne szkolenia Google Ads | Google Analytics | Tag Manager

Praktyczne szkolenia Google ADS

Podczas 2 dni szkolenia nauczysz się samodzielnie konfigurować konto Google Analytics, Goolge Ads i tworzyć reklamy w sieci wyszukiwanie, produktowe, promujące lokalizację, remarketingowe i wideo. Dowiesz się jak analizować ruch i optymalizować kampanię. Zyskasz wiedzę jak realizować cele biznesowe, pozyskiwać wartościowych Klientów i zwiększyć sprzedaż.

Najbliższe szkolenia:

17-18.09.2021

21-22.09.2021

Pierwszego dnia*: Poznasz narzędzie Google Analytics do analizowania danych z różnych działań marketingowych. Nauczysz się konfigurowania konta Google Ads i tworzenia kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google.

Drugiego dnia*: Nauczysz się tworzyć kampanie promujące produkty sklepu, kampanie graficzne w sieci reklamowej, promocji kanału na YouTube oraz poznasz co to jest remarketing i jak go wykorzystać by budować rozpoznawalność i lojalność Klientów. Dowiesz się jak optymalizować kampanię aby przynosiła oczekiwane rezultaty.

*Możesz uczestniczyć w 2 dniach szkolenia lub wybrać te, które Cię konkretnie interesują.

Dla kogo jest to szkolenie:

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego (studenta, pasjonata marketingu, freelancera, marketera, przedsiębiorcy, firmy), który chce samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w systemie Google Ads bądź chce nadzorować Agencje marketingowe SEO/SEM.

Zapraszam zarówno osoby początkujące, które dopiero poznają możliwości jakie daje system Google Ads jak i tych bardziej zaawansowanych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą krok po kroku usystematyzować swoją wiedzę, obniżyć koszty kampanii, oraz zwiększania skuteczności reklam, poprzez jej optymalizację.

Zapraszam właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą uruchomić reklamę produktową w Google Shopping, przygotować plik produktowy, prawidłowo skonfigurować konto Google Merchant Center i dane o produktach.

Zapraszam influencerów i osoby, które budują własną markę osobistą i chcą wypromować kanał na YouTube i zwiększyć świadomość swojej marki.

Zalety naszego szkolenia Google Ads:

Małe grupy max. 4-6 uczestników

Praktyczne warsztaty w realu

Szkolenie w formie warsztatów

W każdym momencie możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia

Po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

20% zniżki na szkolenie z Facebook Ads

Każdy uczestnik otrzyma darmową, godzinną konsultację

Agenda szkolenia Google Ads

Czego nauczysz się uczestnicząc w pierwszym dniu szkoleniowym?

Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics więcej szczegółowych, ważnych danych oraz narzędzie do tagowania kampanii.

  1. 17 września 2021 / 21 września 2021
  2. 9:00 – 10:30 Wstęp do Google Analytics
    • Wstęp do analityki internetowej
    • Dlaczego warto korzystać z Google Analytics
  3. 10:30 – 11:00 Konfiguracja Google Analytics
    • Założenie konta Google Analytics i stworzenie kodu śledzącego dla strony
    • Jak zarządzać uprawnieniami do konta
    • Odfiltrowanie niepożądanych danych
    • Odfiltrowanie danych wewnętrznych
    • Odfiltrowanie ruchu automatycznego i sztucznego
    • Odfiltrowanie bramek płatności
  4. 11:00 – 12:00 Najważniejsze raporty Google Analytics
    Zrozumienie podstawowych danych

    • Kategorie danych: Odbiorcy
    • Kategorie danych: Zachowanie
    • Kategorie danych: Pozyskiwanie
    • Kategorie danych: Konwersja
    • Kategorie danych: Czas rzeczywisty
  5. 12:00 – 12:20 Przerwa kawowa
  6. 12:20 – 13:30 Mierzenie skuteczności działań marketingowych
    • Definiowanie celu
    • Etapy konfiguracji kluczowych celów
    • Włączanie modułu sprzedażowego
    • Konfiguracja lejka konwersji – sprzedaży
  7. 13:30 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
  8. 14:00 – 15:30 Śledzenie zdarzeń i kampanii
    • Śledzenie kampanii reklamowych
    • UTM – Tworzenie, url builder
    • Google Tag Manager
  9. 15:30 – 16:45 Wstęp do Google Ads
    • Konfiguracja konta Google Ads
    • Planowanie kampanii tekstowej przy wykorzystaniu Planera Słów kluczowych
    • Typy dopasowania słów kluczowych
    • Ustawienie kampanii tekstowej
    • Porównanie systemów optymalizacji stawek
  10. 16:45 – 17:00 Koniec szkolenia
    • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi
  1. 18 września 2021 / 21 września 2021
  2. 9:00 – 11:00 Wstęp do kampanii produktowych
    • Co to są kampanie produktowe?
    • Zalety i wady reklam produktowych
    • W jaki sposób i gdzie wyświetlają się reklamy produktowe?
    • Rodzaje kampanii produktowych
    • Wymagania do uruchomienia kampanii produktowych
  3. 11:00 – 12:00 Konfiguracja kampanii Produktowych
    • Przygotowanie pliku produktowego
    • Stworzenie konta Merchant Center
    • Zaimportowanie pliku
    • Jak automatycznie aktualizować plik produktowy
  4. 11:00 – 12:00 Sieć Google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę
    • Personalizacja w marketingu – Tworzenie persony
    • Rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google
    • Sposoby kierowania reklam
    • Najpopularniejsze rozmiary reklam graficznych
    • Przygotowanie kampanii z użyciem Elastycznej Reklamy Displayowej
  5. 12:00 – 12:20 Przerwa kawowa
  6. 12:20 – 13:30 Reklama na YouTube
    • Połączenie konta YouTube z kontem Google Ads
    • Rodzaje reklam wideo
    • Uruchomienie kampanii na YouTube
  7. 13:30 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
  8. 14:00 – 14:30 Remarketing w Google Ads – śledzenie użytkowników
    • Poprawne stworzenie list remarketingowych
    • RLSA – remarketing w wyszukiwarce
    • Remarketing na YouTube
    • Uruchomienie kampanii remarketingowej
  9. 14:30 – 16:45 Optymalizacja kampanii
    • Ocena skuteczności reklam
    • Najważniejsze zasady optymalizacji konwersji
    • Analiza konkurencji poprzez raport statystyk aukcji
    • Tworzenie list wykluczających słów kluczowych
    • Tworzenie list wykluczeń miejsc docelowych
    • Czy dobrze mierzysz ROI i ROAS?
    • Modele atrybucji
  10. 16:45 – 17:00 Koniec szkolenia
    • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi

Miejsce szkolenia

Szkolenie będzie odbywać się w centrum Łodzi koło Manufaktury, ul. Zachodnia 25.

Ceny szkolenia stacjonarnego w Łodzi

Pierwszy dzień szkolenia

900 zł

netto

Drugi dzień szkolenia

1100 zł

netto

Pierwszy i drugi dzień szkolenia

2000 zł netto

1750zł

netto

Skarbonka

Oszczędzasz

250 zł

Prowadząca:

Aneta Cyrańska

Założycielka agencji BloomUP, zarządzająca 10 osobowym zespołem marketingowym. W branży SEM od 2011 roku. Certyfikowana Specjalista Google Ads, Google Analytics, Allegro Ads oraz Facebook Certified Digital Marketing Associate. Stworzyła ponad 500 kampanii dla producentów różnych branż, firm usługowych, salonów SPA, gastronomii, sklepów e-commerce. Obecnie swoim 10 letnim doświadczeniem praktycznym dzieli się na szkoleniach indywidualnych i grupowych. Każdy kto weźmie udział w szkoleniu ma gwarancję, że zaoszczędzi czas i pieniądze.






    Rabat przy zapisaniu dodatkowych osób (pierwsza - 5%, druga - 10%, trzecia - 15%)


    Łącznie do zapłaty: -- (z VAT)