Prowadzenie FanPage na Facebooku i Instagramie

Oferujemy kompleksowe prowadzenie profilu firmowego na Facebooku i Instagramie. Tworzymy angażujące treści i przyciągającą uwagę grafikę. Pomagamy zbudować strategię i poprzez wybór odpowiednich celów kampanii realizację jej założeń. Podpinamy do strony pixel Facebooka, dzięki temu mierzymy efekty naszych działań i systematycznie optymalizujemy skuteczność.

Jesteśmy w programie Facebook Marketing Partners for Agencies

Połączmy nasze doświadczenie z Twoją znajomością branży. Zainteresowany?

Co możesz zyskać?

Większy ruch
na stronie www

Wzrost
sprzedaży

Zajmujemy się
kreacją od A do Z

Tworzymy
angażujące treści

Zwiększenie
świadomość marki

Rozwinięcie
społeczności

Zaangażowanie
odbiorców

Wiarygodność
marki

Zwiększenie
zasięgów

Więcej czasu

Wybierz sprawdzony
zespół – poznaj nas bliżej

Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt kampanii reklamowych, prowadzimy systematyczne kilkanaście profili. Nasz zespół tworzą certyfikowani specjaliści Google Ads, Facebook Ads, graficy, copywriterzy, analitycy Google Analytics, specjaliści SEO i programiści.

Nie rozróżniamy reklam w mediach społecznościowych od reklamy w innych kanałach marketingowych (t.j. kampanie Google Ads, Allegro Ads, SEO, YouTube czy reklamy offline). Nasze wszystkie działania traktujemy jako marketing zintegrowany 360. Wiemy, że połączenie wszystkich kanałów i bycie na każdym etapie ścieżki zakupowej klientów ze spójnym komunikatem marketingowym jest kluczem do sukcesu.

Mamy duży bagaż doświadczeń i masę pomysłów. Kreatywność jest w naszym DNA. Zajmujemy się marketingiem od 2011 roku.

Nie boimy się żadnych wyzwań.

Do kogo skierowana
jest nasza oferta:

  • Prowadzisz firmę, ale Twoja komunikacja online nie przynosi efektów
  • Otwierasz biznes, o którym nikt nie wie, a zależy Ci na rozpoznawalności
  • Twój biznes ma już klientów, ale chciałbyś rozwijać się i dotrzeć do większej ilości osób
  • Masz firmę, ale chcesz zbudować lub wzmocnić wiarygodność marki
  • Masz grono klientów, ale pragniesz zbudować lojalną zaangażowaną społeczność
  • Nie masz czasu na prowadzenie social media.
  • Masz niskie zasięgi, które Cię nie zadowalają
  • Nie masz nowych pomysłów na posty

Dlaczego warto reklamować się na Instagramie i Facebooku?

Facebook to w Polsce najpopularniejszy serwis społecznościowy, liczy aż 17 milionów użytkowników. Facebook to również druga najpopularniejsza strona internetowa w Polsce. Wyprzedza go jedynie Google.

Instagram z roku na rok rośnie jako jedna z najpopularniejszych platform mediów społecznościowych we wszystkich grupach wiekowych i lokalizacjach.

38% użytkowników social media deklaruje, że skorzystało z przycisku „kup”, a według 61% to przydatna lub bardzo przydatna funkcjonalność. Do bezpośredniego zakupu przez social media przyznaje się 32% użytkowników mediów społecznościowych, a wśród osób „lubiących” i obserwujących różne marki – aż 60%.

Średnia ilość czasu, jaką przeznaczamy na korzystanie z serwisów i aplikacji społecznościowych to obecnie średnio 2 godziny dziennie. Na wszelkie działania w internecie przeznaczamy z kolei średnio 6 godzin i 26 minut.

Bądź tam
gdzie Twoi
Klienci.

Profil firmowy mogą stworzyć tylko i wyłącznie użytkownicy Facebooka, dlatego, aby założyć stronę firmową, musimy być zalogowani na swoim prywatnym koncie. Prywatne konto, z którego będziemy zakładać profil firmowy, zostanie administratorem.

Od czego zacząć?

Pierwszym krokiem w tworzeniu kampanii reklamowej jest scharakteryzowanie potencjalnego klienta. W związku z tym na początku współpracy postaramy się wspólnie z Tobą odpowiedzieć na pytania: jak dotrę do potencjalnego klienta? Gdzie go znajdę i co go zainteresuje?

Jak określić personę w strategii social media?

By lepiej określić swoich klientów, warto zbudować personę. To nic innego jak opis wirtualnej osoby,
naszego najlepszego klienta. Budowanie persony warto zacząć od odpowiedzi na pytania*:

Dane demograficzne:

Pierwszym etapem jest określenie podstawowych cech grupy docelowej, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wykształcenie, stan cywilny

Życie zawodowe:

Życie zawodowe: Jaki jest rodzaj wykonywanej pracy, na jakim jest stanowisku, jaki jest zakres jej obowiązków?

Zainteresowania:

Zainteresowania: jak spędza wolny czas, ile go ma dla siebie, z kim i gdzie go spędza, jakie ma pasje?

Inne pytania, na które warto odpowiedzieć: sposób robienia zakupów, jakie ma marzenia, jakie ma obawy, co ceni sobie w życiu.

Zostań mistrzem Call to action – Przycisk CTA

Call to action to wezwanie do działania wyrażone w formie zdania w trybie rozkazującym, np. „Kup teraz!”, „Wypróbuj”, „Zapisz się”, „Czytaj dalej”.

Dobre call to action spełnia bardzo istotną funkcję. Za jego pomocą zachęcamy odbiorców do wykonania konkretnej akcji, np. zakupu, dołączenia do wydarzenia, zapisu do newslettera itp.

Dodatkowo, użycie wyraźnego CTA w formie przycisku może zwiększyć liczbę kliknięć w CTA nawet o 45%.

Cele marketingowe Twoich reklam

Cele marketingowe na Facebooku oraz Instagramie są podzielone na trzy głównie kategorie: Świadomość, działania oraz konwersja. Pamiętaj, że to właśnie dobór odpowiedniego celu biznesowego może odpowiadać za sukces reklamy.

1

Świadomość

Czyli zwiększenie zainteresowania Twoim produktem lub usługą

W tym obszarze możemy wybrać jeden z dwóch celów. Są nimi:

Rozpoznawalność marki – polega na wyświetlaniu się reklamy tym użytkownikom, którzy z największym prawdopodobieństwem ją zapamiętają.
Zasięg – polega na wyświetlaniu reklamy jak największej ilości osób.

Zatem jeżeli pragniesz zwiększyć rozpoznawalność marki w internecie lub ogłosić lokalne otwarcie nowego punktu, ten cel będzie idealny dla Ciebie i Twojej firmy.

2

Działania

czyli zachęcenie odbiorców do aktywności

W tym obszarze możemy wybrać jeden z sześciu celów. Są nimi:

Ruch – polega na skierowaniu odbiorców do dowolnego adresu URL
Aktywność – polega na dotarciu do odbiorców, które najprawdopodobniej ze wszystkich osób wejdą w interakcję z fanpage i postami tam zamieszczanymi, np.: polubią profil, udostępnią post
Instalacja aplikacji – polega na przekierowaniu osób do sklepu skąd będą mogły pobrać aplikację sklepu
Wyświetlenia filmy – polega na wyświetlaniu filmu tym odbiorcom, którzy najchętniej go obejrzą
Pozyskiwanie kontaktów – polega na zdobyciu potencjalnych klientów dla Twojej firmy
Wiadomości – polega na zachęcaniu użytkowników Facebooka i Instagrama do napisania wiadomości

Zatem jeżeli pragniesz zachęcić do czegoś odbiorcę reklamy lub Twojego potencjalnego klienta skorzystaj z tego celu kampanii.

3

Konwersja

Zachęć odbiorców do działania!

To już ostatni cel kampanii. W tym obszarze wyróżniamy trzy cele biznesowe:

Konwersje – polega na wyświetlaniu reklamy tym odbiorcom, którzy najchętniej podejmą jakieś działanie w obrębie Twojej firmy, np.: zakupią produkt lub zarejestrują się na stronie
Sprzedaż z katalogu – polega na estetycznym ukazaniu produktów ze sklepu w celu dotarcia ze spersonalizowanymi produktami do potencjalnych klientów
Ruch w firmie – polega na wyświetlaniu reklamy osobom, które są niedaleko Twojej firmy w związku z czym chętnie ją odwiedzą

Pragniesz zachęcić odbiorcę do zakupu Twojego produktu lub usługi? Wybierz ten cel.

Remarketing – spotkajmy się ponownie

Remarketing to reklama, która wyświetla się osobom, które były już na naszej stronie www czy też odwiedziły nasz profil na FB lub IG, kliknęły w reklamę, porzuciły koszyk. Ciekawe jest to, że grupy odbiorców możemy tworzyć na podstawie różnych parametrów – ścieżki realizacji celu, języka, urządzeń mobilnych czy lokalizacji geograficznej. Dzięki skierowaniu reklam właśnie do tych grup osób łatwo możemy się im przypomnieć i ponownie spróbować nawiązać relację. Bardzo prawdopodobne jest bowiem, że podczas dokonywania zakupu zostały one rozproszone albo wypadło im coś nagłego, co spowodowało wyjście ze strony. Dlatego warto poświęcić chwilę na dobranie odpowiedniej grafiki, stworzenie chwytliwego nagłówka oraz treści.

W celu uruchomienia takiej kampanii niezbędne jest zainstalowanie Pixela Facebooka i stworzenie odpowiednich list odbiorców.

Pixel Facebooka – mierzenie skuteczności działań i nie tylko

Pixela Facebooka umożliwia zbieranie danych o osobach odwiedzających nasz fanpage na FB i IG, a także naszą stronę www i sklep internetowy. Dzięki niemu możemy poznać zachowania oraz preferencje naszych odbiorów.

Pozwala również mierzyć skuteczność reklam i optymalizować ich efektywność . Piksel Facebooka jest niezbędny, jeśli chcemy korzystać z remarketingu, czyli kierowanie reklamy do użytkowników, którzy już odwiedzili nasz sklep czy porzuciły koszyk.

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

To Ty decydujesz jaki budżet chcesz przeznaczyć na reklamę. My natomiast staramy się zapewnić jak najlepsze efekty za tę kwotę.

Odpowiedni dla Ciebie koszt reklamy zazwyczaj będzie wynikiem kompromisu pomiędzy efektem, jaki chcesz osiągnąć, a Twoimi możliwościami finansowymi. Chcesz wydać na reklamę 1500 zł? Żaden problem. Ale żebyśmy mogli odpowiedzieć Ci na pytanie, czy jest to kwota odpowiednia, musimy wiedzieć, jakie są Twoje cele.

Kontakt z nami

    Porozmawiajmy o Twoich celach

    Szukasz konkretnych usług i chcesz zapoznać się z naszym cennikiem?

    Chcesz opowiedzieć światu o Twojej marce i zastanawiasz się w jaki sposób ?

    Szukasz profesjonalnego zespołu który zadba o projekt od A do Z?

    Chcesz sukcesywnie podnosić swoją wiedzę z zakresu marketingu, PR i sprzedaży aby prowadzić dochodowy biznes?